lördag 2 juli 2011

Ungefär här är en bra plats att vaska sin mobil







6 kommentarer:

  1. Så det är vaska mobiler som gäller nu i storstan...;) Det missade jag lite under min tid där.. Fina bilder! Hoppas vi kan ses snart över lite Pimms?
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Vaska och vaska, jag vet inte. Den gled ur fickan och ner i sjön kan man säga.....
    Självklart blir det Pimm's. Kanske på Brännö?

    SvaraRadera
  3. Oj vad trevligt! Låter som en utmärkt idé! Jag och Simon är oerhört flexibla och vi kommer dit så fort du ger en signal!

    SvaraRadera
  4. och vi med. Sa du Pimm´s???? När, var och hur mkt?
    Simeon

    SvaraRadera
  5. Ni är naturligtvis också välkomna! Vi kan väl försöka få till nåt nästa helg?

    connie

    SvaraRadera
  6. Jag tycker det verkar vara en alldeles utmärkt plats att vaska sin mobil på :)//Paula

    SvaraRadera